luni

gândul de luni..


Chinuită de.. gândul de luni seară.. o minte chinuită de o grămadă de întrebări care nu.şi au rostul.. cu sufletul greu..precum un munte încărcat cu amintiri şi trăiri acide încerc să găsesc soluţii la problemele mele.. unde vreau să ajung.. cu cine vreau să ajung.. spre cine mă îndrept?.. cred că nu mai contează de fapt asta prea mult.. se întâmplă de multe ori să gaseşti cheia dar nu şi uşa potrivită.. sau invers
.. sunt şi uşi deschise fără chei..doar că odată intrată cu greu mai ieşi .. cât despre despărţire...vor venii alţii şi altele şi fiecare va schimba câte ceva în viaţa mea.. un gând ... o idee..
o nouă direcţie.. vre.o zece paşi spre trecut.. şi tot aşa.. viaţa privită ca pe o sferă.. fără colţuri.. dar al dracului de colţuroasă..mereu uit că există soare şi.n zilele reci...că cerul va fi acolo pentru totdeauna...că iarba dansează de fiecare data când vântul îi cântă...că pădurea ţine umbră oricui, indiferent de vârstă, sex, religie sau culoare...că păsărelele ciripesc şi.n timpurile mele cele mai triste...că izvorul ascultă şi pălăvrageşte oricât ar fi ziua de lungă...că secundele trec, dar clipele rămân...că nu există doi oameni care să perceapă un sentiment în acelaşi mod...că oricâte kilograme aş avea, cel puţin o persoană mă consideră „cea mai frumoasă femeie din lume”.. data viitoare când deschizi ochii, ai face bine să te trezeşti la realitate şi să începi să trăieşti cu adevărat! .. "Ai curaj! Şterge-ţi ochii! Adesea căderea e un mijloc de a te ridica mai sus." W. Shakespeare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu