marți

vis in doi

visătoare..plină de gânduri.
păşesc între pământ şi cer..
din mine izvorăsc scântei
şi simt că.n mine năvăleşte dorul..

opreşte.mă..

nu mă lăsa să te sărut..
căci gura mea sărută doar o umbră..
e urma ta..



Noapte
linişte..
fără cuvinte şoptite..
speranţe împrăştiate..
visez
în noapte liniştită..sufletul meu cald..sub un cer negru..
doar noapte..
noapte..fă din mine..
dorinţe..
şi somnul fă.l visare..
dorinţe indecente..
visări dulci..fierbinţi..
sunt suflet cald..
adultă..
o doamnă..
un copil..
dură..sau fragilă..
tăcută..
noapte tăcută..cuvinte nespuse..trăiri spânzurate de gânduri reci de toamnă...
nu tip..
nu fac..
nu zic..
doar visez sub cerul negru..îmi ascult sufletul..
arde..
tremură..
trăieşte..
visează..
noapte..ia.mi trupul în visări cu tine..şi mă du departe..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu