duminică

Abandon..



Aiureli..întrebări.. zeci de vise fără speranţă.. speranţe năruite.. şi iar căzută în visare..
Mă rătacesc în gânduri încâlcite ce mereu mă poartă într.o altă lume..
departe de mine.. aproape de tine..
Mă întreb..ce înseamnă abandon...
Să mă mint.. să nu vorbesc.. să nu fac mărturisiri..
fără sens.. sau mai bine..
caut pretexte
nu.. fără pretexte…
tu ce mai faci?ce ai mai făcut? de când nu te.am mai văzut...!
dar de când nu am mai vorbit ! te.am văzut din când în când, dar când ţi.am întâlnit privirea am îngheţat.. de ce eviţi să mă priveşti? e de bine? e de rău? regreţi ceva? vrei să.mi spui ceva? eu am atâtea să.ţi spun dar…oare te vei supăra dacă voi fi siceră? chiar…vreau să te rog ceva vreau să fim sinceri preţ de câteva secunde ..nimic mai mult.. apoi îţi voi spune ce.am mai făcut…de câte ori am plâns.. (…)
dar nu ţi voi spune de câte ori m.am gândit la noi.. de câte ori am râs!
dar oare de ce am râs? dacă nu erai tu?
Nu ştiu..încercam să mă prefac.. de ce? ca să las impresia că nu.mi pasă
…că tu nu ai ajuns să mă faci să cred…să cred în cel mai pur adevăr:
în iubire?
da…cred că aşa se numeşte. ….
Nu.ţi cer mult…doar câteva secunde...
şi apoi poţi să mă uiţi..şi eu te voi uita..
dacă ne uităm…
o putem lua de la capăt? din nou…iar şi iar…să jucăm acelaşi joc într.o mie de variante… Nu.mi pasă dacă voi suferi...pot suporta oricâtă suferinţă pentru o clipă de fericire.. şi ştii ceva? poate că odată şi.odată vom putea să câştigăm amândoi..
doar ştii că iubirea e un joc
... a.s.t.e.p.t. …
Mi.e dor… dulceaţa mea amară…
să nu mai ştiu cum aud strigând, gând, flacără, aşteptare, chemare, uitare, lacrimă, cuvânt, gând… doamne, cât o să dureze această uitare?…ştii ..Mă gândesc să râd, ca să nu fiu silită să plâng.. îmi place să cred că nu contează absenţa ta.. şi timpul continuă să ticăie..şi vindecă rănile..dar..e un singur lucru care mă descurajează ..ritmul nebunesc cu care.mi bate inima când te văd..doamne şi când mă gândesc că numai mâine nu.i poimâine.. şi iar sărbători..
Şti iubirea vieţii mele.. eu nu plâng după tine.. fiindcă.s născut în (noiembrie)..decembrie 22 şi nu numai de asta... restul despre mine e în poezia pe care o scriu zilnic cu lacrimi în sufletul meu ... de exemplu îţi aminteşti că pe o asemenea vreme.. uite aşa mi.a venit să.mi trec adresa de mail şi…mi.ai scris tu ..şi nu numai tu...am găsit foarte multe mesaje acolo, dar cu tine era altfel..aveam impresia că ne cunoaştem demult, şi ce era foarte important era că ne doream acelaşi lucru.. ne lipseam.. ne doream.. ne era dor să fim un noi doi.. amândoi.. şi nu odată mi.am zis sentimentele.. sunt mai presus de raţiune..
Ps… Din nou simt că trebuie să repet că uneori cuvintele sunt "anemice" şi nu pot descrie ceea ce simt.
Cam asta se întâmplă cu mine acum.
Sunt copleşită de gestul vostru şi
o să.mi rămână mult timp în minte de aici înainte.
Mi.aţi înscenat o mare parte din
"cerul care.mi este întunecat în multe culori...mulţi ani.."

..dulceaţa mea amară..eu pot trăi bine fără tine.. dar îmi este enorm de greu să trăiesc zilnic copleşită de amintiri .. ce nasc întrebări fără răspuns.. oare chiar am meritat..

..Vă mulţumesc!

Quando finisce un amore così com'e' finito il mio senza una ragione ne' un motivo, senza niente ti senti un nodo nella gola, ti senti un buco nello stomaco ti senti un vuoto nella testa e non capisci niente e non ti basta più un amico e non ti basta più distrarti eche non ti servirebbe a niente
perché c'e' lei non ti basta bere da ubriacarti e non ti basta ormai più niente e in fondo pensi, ci sarà un motivo e cerchi a tutti i costi una ragione eppure non c'e' mai una ragione perché un amore debba finire e vorresti cambiare faccia, e vorresti cambiare nome e vorresti cambiare aria, e vorresti cambiare vita e vorresti cambiare il mondo ma sai perfettamente perché c'e' lei ( LUI ) nelle tue ossa
perché c'e' lei ( LUI ) nella tua mente
perché c'e' lei ( LUI )nella tua vita
e non potresti più mandarla via, nemmeno se cambiassi faccia nemmeno se cambiassi nome nemmeno se cambiassi aria nemmeno se cambiassi vita nemmeno se cambiasse il mondo però, se potessi ragionarci sopra saprei perfettamente che domani sarà diverso lei ( LUI ) non sarà più lei ( LUI )io non sarò lo (LA ) stesso ( A )uomo ( DONNA)magari l'avrò già dimenticata ( O )magari se potessi ragionarci sopra e se potessi ragionarci sopra ma non posso, perché ...

quando finisce un amore ......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu