luni



...îţi e frică???
...de ce anume???
...de mine...
de ce or să zică ceilalţi despre tine
...sau ai o frică în sinea ta pe care nu ţi.o manifeşti decât interior?
şi totuşi nu ar fi grav dacă această frică nu ar implica iubirea...
e clar că există persoane care au frică de a iubi şi de a fi iubite..

hmmmm...şi cum e oare să fii atât de naiv încât să.ţi fie frică de ceva frumos?
.. iubirea e ceva special...frumos..dar mai special e să.ţi fie teamă de iubire...
şi să nu vrei să o primeşti în sufletul tău..să ştii că simţi ceva pentru o persoană şi să nu te poţi exprima...sau să nu ai curajul să încerci din nou...din frica de a nu păţi la fel ca altă dată...
..în momentul ăsta e mai complicată frica decât iubirea...iar dacă sunt îmbinate formează ceva de care te loveşti la
fiecare pas...şi uneori poţi citi acesta teamă în ochii unei persoane..şi poţi să.ţi doreşti să o ajuţi, sa o îndrumi, iar apoi ca rezultat să observi că totul a fost o simplă pierdere de sine...
..dar oare ştiai că eu şi cu tine suntem singuri vinovaţi? şi şti oare de ce? pentru că mereu am trăit alături de ieri.. şi am avut ezitări în a.l cunoşte pe mâine...şi totuşi nu uita că te cunosc şi mă cunoşti...şi amândoi nu am vrut să cunoaştem frica... să aflăm cum să scăpăm de ea...
să.ţi fie frică să iubeşti...cum sună...nu.mi vine să cred...dar chiar aşa e? ....îţi e frică de iubire sau de necunoscut ..de ce ar putea să se întâmple fără ca tu să cunoşti...pentru că orice iubire înseamnă ceva nou..şi asta însemnă
că tu trebuie să fii obişnuit cu tot...să vrei mai mult de la viaţă şi să nu te opreşti dintr.o dată şi să zici...
stop...
mai departe nu am puterea să merg...
eu nu te opresc..şi nici tu...dar oare să fie prea târziu....
să se schimbe toate planurile noastre doar din simplu fapt că nu am ştiut să.l privim pe mâine... e firesc?
aş dori..sau mai bine zis mi.aş dori pe cineva care chiar are nevoie de iubire dar acea persoană să nu poarte frica de următoarea clipă..şi aş vrea să înţeleagă sau să înţelegi...că oricât te.ai feri să iubeşti într.o zi o să te trezeşti...o să zîmbeşti...o să ai farmec în ochii tăi şi ai să observi că te.ai îndrăgostit
iar ..atunci vreau să te aud...că ai făcut deja primul pas...şi că urmează şi alţii...îmi doresc să fii o persoană iubitoare care dăruieşte şi primeşte...o inimă plină de iubire....
puţini sunt cei care înţeleg...puţini sunt cei care iubesc...mulţi sunt cei care se feresc şi au o teamă de orice...şi mai puţini sunt cei care observă împrejur o lipsă de iubire...
din această clipă vreau ca tu să uiţi de frică...să ştergi această teamă şi să.ţi doreşti..iubirea...atât nimic mai mult
...si realizezi că nu.ţi cer mult...restul lucrurilor vin de la sine...

...te temi să nu fi iubit....dar nu te teme să iubeşti...dragostea nu doare când iubeşti... ci numai atunci când ţi.e frică să iubeşti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu