sâmbătă

Cine sunt eu sa ma judec pe mine?

nu am nici un drept asupra ta si te rog sa ma ierti ca am insistat de.atatea ori sa imi acorzi atentie.. da, cateodata nu merit, cateodata nu ai timp, cateodata nu vrei…
eh, motive si motive.. astazi vreau doar sa ma ierti..
daca acum in cer iertare nu inseamna ca am incetat lupta pentru a avea ceea ce imi doresc. de fiecare data cand ma simt singura, de fiecare data cand o sa vreau sa impartasesc gandurile, bucuriile, simtirile, de fiecare data cand am nevoie de comunicare, sa stii ca o sa ...TU esti acea persoana la care o sa strig..
cine sunt eu sa te merit in viata mea? cine esti tu sa ma meriti in viata ta? suntem persoane importante.. am fost...avem posibilitatea sa citim randurile astea si sa le intelegem...
gandeste.te bine…
sunt oameni care nu au norocul tau in viata...
“Cine sunt eu?” aparent o intrebare simpla, nu? mda, aparent. lasa.ma sa extind intrebarea. te intreb pe tine, cel caruia iti pasa de mine catusi de putin, te intreb pe tine, cel care ma cunosti (imi stii numele si culoarea ochilor eventual), te intreb pe tine, cel care ma iubesti, te intreb pe tine, cea care mi.ai dat viata …
Cine sunt eu in viata ta?......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu