joi

greu de crezut..dar inca nu am reusit sa imi imaginez viata mea fara tine ..
am tot incercat in acest timp si poate in adancul sufletului mei inca fac eforturi sa realizez ca nu e asa cum visez sa fie..dar ori de cate ori rascolesc in sufletul meu in ideea de a scapa de tine ma lovesc de amintiri..sunt ca un paravan..si nu fac altceva decat sa te vad zilnic..
sti si tu ca e un chin..un dulce chin..
..un chin ce de multe ori ma poarta si ma arunca in ducli tentatii..mii de tentatii..
chiar si asa ori cat de mult as incerca nu reusesc sa imi imaginez viata mea fara tine
am facut eforturi sa ma vad singura..puternica..sa las spatiu doar gandurilor mele
sa te pot intelege.. sa incerc sa ghicesc ce e acest scenariu sa imi fac un loc in lumea asta nebuna departe de tine
am cautat alte orizonturi
nu am reusit nimic din tot ce mi.am propus
cand cred ca imi limpezesc gandurile vi tu.. si ma dai peste cap..
o iau de la capat..
acelasi inceput..
si asa in ritmul asta nu o sa reusesc niciodata sa imi imaginez viata fara tine
ma faci sa ma trezesc noptile
sa te caut sa te tot caut intr.un pat imens dar gol..
e un frig groaznic in mintea mea fara tine
de fiecare data cand imi vorbesti imi tremura genunchii
am lacrimi amare in ochii mei..
dar intensitatea sentimentelor e aceeasi ca in prima zi
doar ca acum ma fac sa ma simt fara inima in piept
ma doare aceasta singuratate
dar nu am gasit curajul sa merg mai departe fara tine
nici macar puterea de a visa acest lucru nu reusesc sa o capat..
ma lovesc doar de intuneric daca vreau sa fac asta
pentru ca tu erai raza mea de soare.. doar alaturi de tine mi.am vazut implinirea
am frica sa imi abandonez gandurile pentru ca inca port in suflet amintirea dragostei ce ne.o legat
inca am multa dragoste sa.ti ofer..si tu sti de ce nu pot sa vad altfel lucrurile..
te rog din suflet alunga.te din gandurile mele.. din sufletul meu.. nu ma mai chinui... nu ma mai cauta.. lasa.ma sa te uit.. poate asa o sa reusesc sa imi gasesc un loc sub cerul .. liber de tine..
IARTA-MA..
???...ti.am zis iubire astazi cat te iubesc de mult????...
Adesso sai perché non potrei vivere la mia vita senza te.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu