joi

o clipa de cunoastere si una de visare

poate sunt ciudata in felul meu..poate unii dintre voi ma cunosc mai bine decat ma cunosc eu..nu stiu..
evident ca nu e prima data cand tot scriu de visurile mele.. de gandurile mele..impartasite sau mai putin impartasite..
..dar nu acesta e gandul meu de astazi..
mereu am zis ca visez..nu ma opresc inca din visarile mele..
mereu am sperat sa intalnesc un om.., simplu..sa imi impartaseasca sentimentele, sa luam lucrurile asa cum vin ele fara sa le planific sa ma bucur de fiecare moment, de fiecare zi petrecuta impreuna..
mi.am dorit un om care sa ma simta si sa ma cunoasca asa cum sunt eu adunata cu bunele si nebuniile mele.. sa fie puternic, sa stie sa ma faca sa radatunci cand imi vine a plange, sa ma tina in brate atunci cand simt nevoia..
mi.am dorit un barbat generos, tandru, bun sa nu profite de slabiciunile mele
sa stie ca sunt in stare sa imi port singura de grija, dar sa imi fie alaturi sa ma prind in brate inainte sa cad..sa fie un om ce imi ofera incredere fara sa.mi spuna asta..
..si astfel mereu am visat ca totusi in lumea asta mica si poate prea mare pentru mine exista si acel barbat care sa fie atent la toate detaliile care conteaza pentru mine, care sa stie sa ma tachineze, sa ma corecteze cand gresesc, si sa.mi spuna tot ce vreau sa aud fara sa ma raneasca..
mi.am dorit un barbat demn de admirat, un barbat care sa ma ajute sa invat principii de viata alaturi de el, sa ma rasfete asa cum cred ca merit, un barbat care sa ma faca sa ma indragostesc iar si iar.. de fiecare zi alaturi de el..sa fie barbatul ce imi doresc sa.l pup in fiecare seara de noapte buna.. iar dimineata sa fie mereu cafeluta mea vesela..
deci in concluzie ai aparut TU..in viata mea..ca personificare a cuvintelor..si astfel a capatat forma si fond NOI..
imi e greu sa redau in cuvinte tot ce insemni pentru mine in aceasta perioada, cat de fericita pot fi langa tine..cat de implinita sufleteste.. nu gasesc in sufletul meu rascolit cuvinte de multumire..si totusi am sa.ti multumesc in fiecare zi ca esti prezent in viata mea..



Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu